Thursday, August 28, 2008

Cikgu-cikgu kita dulu

aku dah tak berapa ingat nama cikgu2 yang penah ajar kita dulu. cuma boleh recall beberapa nama.

pengajian am 1 - cikgu ku swee lan ( amoi kelate yg manis dan baik )
pengajian am 2 - cikgu roslan ( garang siyut...berapa kali korang nampak dia senyum?)
Bm - Cikgu roslan martinis aka botak ( heheh..jgn marah cikgu)
- cikgu myrene ( cikgu yg paling sporting n x amik pot, korang nak belaja ke, tido ke, lantak ko, yang penting dia nak abiskan kitab tatabahasa dewan yg tebal nmpk mampus tu)
sejarah - aku tak ingat sapa nama cikgu sejarah yg comel tu ( )
sastera - cikgu yusni ( ckgu yg baik, tapi selalu x datang kelas, selalu aku gak kena jadik guru ganti dia )
- cikgu harison ( ajar sekejap, pastu balik semenjung, tak tahan ngan perangai korang)
geo - cikgu asmadi ( aku pasti korang pun tak tau apo dia ajor eh)
eko- cikgu khusairi ( sempoi!!!)

kalau xde dorang, aku x pasti kita akan berjaya seperti hari ni....

2 comments:

NURDIN ARIPIN said...

Berirama senandung semalam...ku terkenang peristiwa silam..dimana aku dan si dia duduk sama-sama ditingkat atas sana..chewa...poyo! hello wasap-wasap...apa khabar semua bapa-bapa ibu-ibu serta yang belum khawin-khawing lagi ....ha..! ADA KAH?...oklah...tu bujang apa...bagus bah tu banyak choice! eh..eh...SAYA LAH NI..ALAH YANG BUDAK NURDIN BIN ARIPIN NAMANYA ITU...eh..akhirnya ada juga jenis blog macam ni yang c haris ni ada keluangan masa buat untuk kawan-kawan dia yang berterabur di serata pelusuk negara, dunia dan peringkat olimpik beijing...alamak telebih sudah...! ops..
rindu juga kan lama tak dengar khabar-khabar geng-geng yang lain..entah apa sudah jadi dan terjadi tapi tak apa for the first time...yang penting kita salam masuk dulu dalam blog ni...nanti aku cari dan jejak kawan-kawan kita yang lain dengan bantuan unit peronda dan keselamatan awan...eh..selalu mengarut!..eh3x nanti aku tolong heboh-hebohkan dan kempen habis-habis...
oh,...ya..pasal cikgu-cikgu kita yang lepai-lepai dulu tu..hanya cikgu khusari saja yang selalu terjumpa di kedai-kedai minum.ehm..makin handsome cikgu husairi, lepas tu ada kereta baru lagi dia..hem..iyalahkan kadang-kadang keluar dengan kawan-kawan minum masa malam lepak2...ISTERI SPORTING LAH..BEB...jangan marah..
nak kol ni ha my number..don't forget and forgot my number..ok..0168059351..
oh ya terlupa pulak kita carik juga cikgu-cikgu kita yang lepas bawak kati dalam blog ni...beramai-ramai ok....salam beb!

gopenghagen said...

ko ka itu nurdin? ko suda jadi bapa ka?
tu la kau cari2 la durang, mana tau bole buat gthring ka, apa ka.

kalau kau jumpa kasi tau sama durang, masuk ini blog, cerita la apa saja durang mau, jgn kamu mencarut suda, ndak bagus itu.

aku jarang balik sabah, sbb tu lah kalau boleh mau tau jugaj apa korang punya cerita, hidup ka, kaya ka suda, berapa suda anak, bini ka,

sapei2 yg tersesat ke ipoh, jgn lupe call teman ye,,,,ate lame benor tak jumpe mike semua.


haris,
ipoh mali...