Tuesday, September 16, 2008

Karier

memang niat nak buat re-unioun, tapi kekangan masa dan goegrafi selalu menjadi halangan besar untuk mengubah hajat kepada perbuatan. namun tidak bertemu bukannya petanda tidak berkhabar. kadang2 pertemuan tidak sengaja, lebih mesra dari pertemuan yang diatur. aku listkan sedikit nama dan karier kawan2 kita sekarang yg aku tahu. nanti korang tambah2 la ek. ni ikut urutan tempat duduk kerusi masa kat kelas.

1) Hairil - mamat ni habis belajar lngsung xde khabar, kat pamol ke?
2) Suhaili-ni pun sorang, roomate aku masa kat asrama, mana entah
2) aku - peguam
3)Adin-ni pun aku tak tau, ex ko eh nurul?
4) Kashim- keja kat kilang as admin officer
5)Abdillah-denga cerita dah kawen, tapi tak tahu kerja mana,
6) Suhaili - dengar dah jadik pengurus ladang
7) Herman - last sekali jumpa dia keja kat Tekun
8) Rahman - Officer bank rakyat sandakan
9) Kasim- wallu'alam, mana pegi
10) Mazni- kata ada kat s.alam, aku pun x pernah jupe
11) amir- hurmmm..korang tanyalah sndiri, malas aku nak citer
12) usman-businessman, kaya ni
13)rashid-businessman, last sekali call aku masa dia kena 'pow'..hahahah
14)faizal- sekarang KPLI, jadik orang gak eh..heheh
15) nasrullah- ari tu blaja kat IKIP, pahang, pastu xde citer
16) zaidi-lupa plak, dengar jadik polis

aku rasa budak lelaki ada 17 je kan..kan

yang kelas 6atas1, minta budak2 6A1 la bagi tau eh..

2 comments:

Anonymous said...

aku ingat c Abdillah ni..aku slalu buli dia..kesian..kawin jg ko rupanya ya..tp dia antara classmate lelaki kita yg paling awal kawin kan ris??

Anonymous said...

perkataan yg c dell selalu sebut "matilah matilah" kalau buat presentation pun "matilah matilah" ya san kamurang la 2 selalu buli c dell. kelakar betul la dia 2. huhuhu

-NurulExUSA2-