Thursday, September 4, 2008

Lupa bah..

perkara yang aku paling payah mau buat ialah hafal nama budak2 pompuan batch kita. sampai hari yang terakhir di SMK pun aku x boleh ingat lagi. 6A2 pun aku ndak hafal, kalau kelas sebelah, aku leh kira ngan jari sapa yang aku tau nama dorang. bukan sombong, tapi aku memang ada masalah nak ingat nama orang. especlly pompuan, masa tu aku tengok muka dorang sama jak, nasib baik ada nametag kain tu, kalau x, aku panggil oii..oii..jak la.

kalau balik sandakan, kalau terjumpa ngan budak2 pompuan ni, aku memang x kenal. kadang2 muka mcam pernah nampak, tapi di mana yaa...

apakah aku mmg alami sindrom lupa bah...atau sebab aku pemalu dulu??hahahahah


haris
ipoh mali

9 comments:

Anonymous said...

aku mesti ndak ko lupa kannnn... bukan ramai yg sama saiz dgn aku nie...

nurul-ExUSA2-

UpperSixers said...

mana la bah mau lupa sama kau. kau bukan duduk disebelahku ka nurul? baris kau tu , kau, si sop sama si kamisah kan. yang belakng mu, yg aku ingt c rose sama c baya. yang kecik2 , putih tu, sapa nama dia?

Anonymous said...

clasmate kita perempuan yg aku ingat ja
1. aku
2. kamisah (bespren ku)
3. sopiah elal
4. Rosdiana (ex bespren)
5. siti jamilah
6. zulmadiah
7. rita
8. albaya
9. inawati
10. Haida
11. azian(ex-ko)
12. sapia
13. muliana
14. santi
15. rubiah
16. nasriah
17. ermi
18. jamilah@kimhong

2 ja yg masih melekat di kepala ku. kalau aku nampak muka mungkin aku ingat. tengok la aku balik kg nt tengok gambar2 lama kita. hehehe

-nurul exUSA2-

Anonymous said...

salam prenzz..aku ni ndak kamu kenal???aku digelarkan oleh kawan2ku sebagai DARk WItch (yg mana tau jakla..yg xtau diam2 jak)..bl buka blog ni aku trus terflash back zmn2 kita remaja dl (skrng tua sd..), mcm2 yg ku teringt tp..kmurang ingtla sendiri lbh kurang jg tuh..cm 1 yg ndak sm..kmurng mo tau apa??na..akulah yg selalu amik kehadiran kamu klu ndak kena bantaila aku olh cikgu..padahal ini bkn tugasku..tugas sp ahh??lu pikirla sendiri...

Anonymous said...

oooo santi aku kenal ko laaa ko d mana sekarang ni hehe
-nurul-ExUSA2-

Anonymous said...

yes nurul..aku d bangi skang ngajar d smk kajang utama..c fei@rubiah ada cini d damansara tp xpernahpn ktorg jumpa..sshla mo jumpa aku bkn tau jln lgpn ko tau2lakan trafik d kl 2..eeeiii bikin takut...

santi-xUSA2

Anonymous said...

puan santi mapiare? aga kareba? maddeceng ka? perghhh lama ndak jumpa? berapa sudah baco' mu?

Haris
Ipoh mali

Anonymous said...

becce' baco' belung ada lagii..ea belung ada rejeki lagi bah kesiang..pak kogaiye..??tell me tell me..??
santi-xUSA2

gopenghagen said...

aku? baru satu perempuan. InsyaAllah bulan 12 ni satu lagi. tpi belum tau apa jenisnya.