Tuesday, September 9, 2008

suatu hari di dalam kelas III

"Gedebab!!!"

semua orang toleh kat belakang. Satu kejadian sedih telah berlaku. Seorang pelajar telah terjatuh dari kerusinya.

Faizal tera diam. Amir Lahaking diam. Usman diam. Mazni diam. rashid diam. Semua orang diam. Kalau orang lain confirm kena gelak. Tapi sebab yang jatuh tu minah garang. Semua orang tak berani gelak.

Time rehat. Atas tangga. HAAAAH...HAAARRR..HAHAHAHAH....haaarrrr....

p/s: kalau kau jumpa c rubiah , kirim salam kat dia ek...heheheh

Haris
Ipoh mali

6 comments:

Anonymous said...

uha uha uha kha kha kha aku ingat siapa yg jatuh 2... masa 2 c amir ndak jadik gelak...c faizal pun.... aku ngn c kamisah berabis gelak tp tidak dengar...pasal takut. rubiah... walaupun ko pernah jatuh, tapi kenangan 2 tetap segar di ingatan. kalau ko tak jatuh mesti tiada benda nak di jadikan memori..

-nurul-ExUSA2-

Anonymous said...

ee..np aku x ingat hah??pada hal dia ddk sblhku jak..haris pembetulan skit bkn belakang sebelahku..tp heranlahh np xingat???

santi-xUSA2

gopenghagen said...

barangkali kau nadak hadir tu. kau pun bukannya rajin hadir skolah hehehe

Anonymous said...

oit!!!tolong skit ar..akulah org yg paling rajin dtg sekolah n paling awal sampai..dlm kamus hidupku walau demam skali pon aku tetap dtg!!hujan ribut petir tetap jg dtg..kau jgn main2 ngan anak c mafia ni??silap hb??ko taula nasibmu..nasib baik ko pengawas..
santi-xUSA2

Anonymous said...

ei santi ye ke paling awal.... aku pn paling awal gak pi sekolah... antara yang awal gak bah...btl la c haris 2 ckp dia jatuh dkt tepi pintu belakang kelas... hehehe c fei kasi jongket2 kerusi dia last2 los kontrol bedebbbbub jatuh... sori fei..
-Nurul-ExUSA2-

Anonymous said...

ya betulla 2 nurul..baru aku ingat,tp aku x blh buat apa sebab akukan best prennya knla cover line..lg 1 dia jth ms jd fesi d spelok laut..dahla pakai sluar putih hbs bercorak sluarnya..kui2..fei..ampun..